BOOM!

Hej, jag vet att jag varit väldigt dålig med uppdateringen på sista tiden men idag hände det sjukaste. Jag vaknar av en stor duns, så stor så att jag funderar på om balkongen har ramlat ner eller om någon har kört sin bil in i husen. Helt sjukt var det iaf. Sekunden efter kommer min lillebror in springandes och skriker att fasanen har flugit in i våra fönster. Och mycket riktigt, någon meter från ytterdörren ligger den livlös med benen i lufter. Tyckte så synd om den, även om situationen var så sjuk att jag inte kunde göra mycket annat än att skratta. Lite synd bara, den där fasanen har sprungit runt i området och skrikit i flera år och man har liksom vant sig vid att ha honom här. Så var han tvungen att dö på vår tomt. :( Det fanns en fru fasan också tror jag, nu blir jag ledsen.

Mitt bland skidorna och stavarna landade den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0